Sunday, June 22, 2008

Selamat datang

Selamat Sejahtera,

Selamat Datang Ke Laman Blog Pusat Khidmat Wakil Rakyat DUN Bakar Arang yang terletak didalam Kawasan Parlimen Sungai Petani.

Kami mengalu-alukan sebarang pandangan, cadangan, kritikan dan juga nasihat bagi menjadikan PKWR Bakar Arang berperanan didalam masyarakat dan penduduk sekitar DUN Bakar Arang khasnya dan Umat Manusia seluruh Dunia Amnya.

sekian

moderator

2 comments:

amir said...

amirbinahmad

amir said...

YB,
Saya ingin memaklumkan kepada tuan YB bahawa busines cybercafe semakin banyak di Daerah Kuala Muda dan tanpa dikawal oleh Pejabat Daerah dan polis tempatan.Setahu saya daripada pemilik cybercafe bahawa lesen hiburan boleh diperolehi dengan senang saja dengan cuma membayar RM2000-5000 kepada Pegawai Daerah Dato' Khazali dan Lesen hiburan boleh diluluskan dengan segera tanpa mesyuarat. Sebahagian cybercafe boleh dapat lesen hiburan walaupun baru buka 2 bulan sahaja. Pemilik cybercafe yang enggan bayar tidak akan dilayani dan permohonannya akan ditangguhkan. Sebahagian pemilik cybercafe juga menggunakan lesen tersebut untuk menjalan kegiatan "Online Casino" tanpa tindakan daripada polis tempatan. Oleh yang demikian, saya berharap YB dapat mengambilkan tindakan sewarjanya kepada perkara yang seperti dinyatakan diatas. Kerjasama YB amat dihargai.